PRAKTISCH

Enkele tips voor een efficiënte communicatie met het kantoor

 

1. Afgifte documenten 

Gelet op de huidige coronamaatregelen verzoeken wij U vriendelijk om de documenten die U ons wenst te bezorgen, niet meer aan de deur af te geven maar in de brievenbus te deponeren. 

De brievenbus wordt dagelijks geledigd. 

De documenten komen bij de juiste advocaat terecht. 

2. Consultaties

Fysieke consultaties zijn enkel mogelijk na telefonische afspraak.

Mocht U verhinderd zijn, gelieve ons daarvan telefonisch te verwittigen. U kan onmiddellijk een nieuwe afspraak laten inplannen. 

3. Telefonische contacten 

Het kantoor is telefonisch bereikbaar van maandag tot donderdag van 9u tot 12u en van 14u tot 18u.

Om U beter van dienst te zijn, werkt het kantoor op vrijdag met gesloten deuren. 

Indien de gewenste advocaat niet kan doorgeschakeld worden, dan kan U Uw naam en telefoonnummer doorgeven samen met Uw concrete vraag.

Mr. Huysentruyt en Mr. Decaluwé proberen U diezelfde dag nog te contacteren tussen 16u en 17u.

4. Pro deo bundel 

Indien U meent in aanmerking te komen voor een pro deo dossier, dan verzoeken wij U om de aanvraagdocumenten volledig ingevuld te bezorgen bij de eerste consultatie. 

U kan de benodigde documenten op onze site terugvinden via deze link.

5. Corona-maatregelen

 

Gelieve een mondmasker te voorzien en aan te doen bij binnenkomst.

Wij voorzien een desinfecterende handgel.