PRAKTISCH
Enkele tips voor een efficiënte communicatie met het kantoor
1. Afgifte documenten
Bij afwezigheid, kan u uw documenten deponeren in de brievenbus bij het kantoor.
De brievenbus wordt dagelijks geledigd.
De documenten komen bij de juiste advocaat terecht.
2. Consultaties
Consultaties zijn enkel mogelijk na telefonische afspraak.
Mocht U verhinderd zijn, gelieve ons daarvan telefonisch te verwittigen. U kan onmiddellijk een nieuwe afspraak laten inplannen.
Bij elke consultatie wordt een forfaitair bedrag gevraagd.
3. Telefonische bereikbaarheid
Maandag: 9u-12u en 14u-18u
Dinsdag: 9u-12u en 14u-18u
Woensdag: 9u-12u
Donderdag: 9u-12u en 14u-18u
Vrijdag: 9u-12u
Indien het kantoor telefonisch niet bereikbaar is, kan u een bericht nalaten.
Wij contacteren u zo snel mogelijk.
4. Pro deo bundel
Indien u meent in aanmerking te komen voor een pro deo dossier, dan verzoeken wij U om de aanvraagdocumenten volledig ingevuld te bezorgen bij de eerste consultatie.
U kan de benodigde documenten op onze site terugvinden via deze link of ophalen bij het secretariaat van het kantoor, na afspraak.